Pad peluh ketiak - Untuk Rant Atau Rave Terhadap ketiak Pad peluh?

Pad peluh ketiak - Untuk Rant Atau Rave Terhadap ketiak Pad peluh?

Adakah anda seorang yang yang mengalami peluh ketiak berlebihan? Pernahkah anda cuba pilihan rawatan untuk anda? Adakah anda dikaji kepada masalah anda dan menyedari apa yang menyebabkan ia berlaku? Adakah kerana gaya hidup anda? Adakah anda perlu mengubah suai? Adakah kerana makanan yang anda mengambil masuk? Adakah anda rasa tertekan dan berpeluh seperti babi? Bagaimana fikiran kamu, mengambil setiap langkah yang perlu hanya untuk menghentikan bahawa berpeluh kegilaan? Adakah anda bertanya kepada diri sendiri soalan-soalan ini, tetapi dalam beberapa cara pelik, datang dengan beberapa jawapan yang singkat?

Sebelum meneruskan apa-apa lagi, hiperhidrosis adalah keadaan di mana tubuh manusia berpeluh lebih daripada ia secara normal. Ia berpeluh walaupun pada keadaan sejuk. Ini mungkin disebabkan oleh proses fisiologi, tekanan psikologi atau semata-mata kerana kekurangan kebersihan diri.

Pernahkah anda cuba menggunakan deodoran, krim dan losyen yang khusus dibuat untuk mengawal masalah berpeluh seseorang? Jika jawapannya adalah ya, tetapi anda terus dengan mengatakan bahawa ia tidak berkesan untuk anda, maka anda perlu melihat alternatif rawatan lain juga. Anda tidak perlu berhenti jika anda merasa seperti tiada apa yang akan bekerja untuk anda.

Pad peluh ketiak adalah salah satu pilihan yang paling jelas dan biasanya dipilih oleh orang yang mengalami keadaan ini. Mereka adalah salah satu remedi cepat-fix terutamanya dicipta untuk orang-orang yang banyak berpeluh. Pad ini peluh ketiak datang dalam pelbagai saiz, bentuk dan jenama yang berbeza untuk memberikan anda lebih banyak pilihan untuk dibuat. Ada yang pakai buang yang sudah tentu anda boleh buang selepas digunakan dan ada orang-orang yang boleh dijahit ke dalam pakaian anda.

Pad peluh untuk ketiak adalah cara yang bijaksana menyembunyikan masalah berpeluh anda. Walaupun ia bukan ubat yang paling baik, ia akan memberi anda masa yang mencukupi untuk mencari dan memikirkan cara bagaimana anda boleh berhenti sepenuhnya.

Terdapat tanggapan bahawa ketiak berpeluh bermakna seseorang mempunyai tabiat kebersihan yang tidak baik. Ini tidak semua benar. Kadang-kadang hanya kerana berlebihan pada kelenjar peluh yang menyebabkan berpeluh yang berlebihan. Oleh kerana konsep ini, orang-orang yang cenderung kepada lebih peluh dan memperoleh kesan peluh pada baju mereka menjauhi dari acara awam kerana idea bahawa mereka merasa terhina.

Pad peluh ketiak menutup kesan peluh yang seterusnya mewujudkan ilusi ini yang anda tidak mempunyai ketiak berpeluh. Bukan sahaja ia menyembunyikan bukti berpeluh, tetapi pada masa yang sama, ia juga menyembunyikan sebagai baik atau menghadkan kebocoran bau badan. See? Ia adalah satu produk yang membunuh dua ekor burung dengan satu batu. Ia menyembunyikan bukti kedua-dua peluh dan bau busuk.

Satu kelemahan utama untuk ini adalah hakikat bahawa ia menyediakan satu penyelesaian sementara kepada masalah ini. Ia tidak menghapuskan punca lebih berpeluh atau ia tidak menghilangkan berlebihan berpeluh sepenuhnya. Ia hanya terdapat untuk menyerap peluh.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar